Boodschappentas winnen voor goed doel

Ons OC-lid Natasja Dolleman kwam begin van de zomer met een leuk voorstel. Tijdens openingstijden zijn er in de kantine en in de winkel voor leden en niet-leden lootjes te koop waarmee goedgevulde boodschappentassen gewonnen kunnen worden. Niet alleen leuk voor de uiteindelijke winnaars maar uiteindelijk vooral voor alle kinderen van Thurlede! De lootjes kosten € 0,50 per lot en je kunt er zoveel kopen als je wilt! Wanneer alle lootjes van een boekje loten in de kantine of in de winkel verkocht zijn vindt door Natasja de trekking plaats. Het winnende nummer komt vervolgens te hangen in de mededelingenkastjes, in de kantine en in de winkel. De winnaar meldt zich met zijn of haar winnende lot in de winkel of in de kantine waar de boodschappentas zal worden uitgereikt en de winnaar, wanneer deze dat wil, op de foto gaat! Bij de verkoop van 100 lootjes (één boekje) zal de boodschappentas gevuld zijn met een waarde van € 30,-. Dit houdt in dat er een bedrag van € 20,- overblijft dat ten goede zal komen aan kinderactiviteiten waarmee bijvoorbeeld aan het einde van de vakantieperiode een leuke kinderactiviteiten gedaan kan worden. Veel geluk allemaal en bedankt voor je bijdrage; de kinderen van Thurlede zijn er blij mee!