Visproeverij 2023

We hebben geweldig nieuws voor alle visliefhebbers en leden van onze gemeenschap! Morgen organiseren we een exclusieve visproeverij van 13:00 tot 17:00 uur. Dit is een unieke kans om je smaakpapillen te verwennen met een scala aan verrukkelijke zeevruchten, waaronder heerlijke haring, smaakvolle makreel en verfijnde zalm. Maar dat is niet alles!

Tijdens deze proeverij zorgen we ook voor gezellige muziek, zodat je kunt genieten van heerlijke gerechten terwijl je wordt meegevoerd op de klanken van sfeervolle melodieën. Bovendien hebben we ook andere etenswaren dan vis beschikbaar, zodat er voor iedereen iets lekkers te vinden is. Denk aan smakelijke bijgerechten, salades en verfrissende drankjes.

Deze visproeverij dient niet alleen als een culinair evenement, maar ook als een gezellig samenkomen van onze gewaardeerde leden. Het is een uitgelezen moment om elkaar beter te leren kennen, verhalen uit te wisselen en nieuwe vriendschappen te sluiten.

Of je nu een liefhebber bent van haring, makreel en zalm, of gewoon zin hebt in een gezellige middag vol lekker eten, muziek en samenzijn, deze proeverij belooft een onvergetelijke ervaring te worden.

We kijken ernaar uit je morgen te verwelkomen van 13:00 tot 17:00 uur bij de kantine van ons complex. Breng gerust je vrienden en familie mee om samen te genieten van deze culinaire hoogstandjes, de muziek en de gezelligheid. Vergeet niet om je eetlust en enthousiasme mee te nemen!

Als je nog vragen hebt of meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via bestuur@thurlede.nl.

Tot morgen!

Met vriendelijke groet,