Dank-Je-Wel diner.

Gister, 4 september is bij Thurlede het Dank-Je-Wel Diner gehouden in het vereniging gebouw van onze vereniging. Alle vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor Thurlede hebben genoten van een heerlijke barbeque.

Het was een hele gezellig middag en avond die ondanks de wereld haven en dagen en Max in zandvoort al vroeg druk bezocht werd. We hadden twee bbq expert laten komen om voor ons een heerlijke barbeque te regelen.

De bar werd bedient door eenmalige vrijwillgers zodat alle vaste vrijwilligers zelf konden genieten. Er is veel (bij)gekletst en genoten.

We hopen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad, wij hebben dat in ieder geval wel. Nogmaals dank aan aan vrijwilligers namens het hele bestuur.