Mededelingen in verband met Corona

• SLUITING KANTINE EN TUINWINKEL VANWEGE CORONA. De kantine en tuinwinkel moeten we tot nader bericht sluiten helaas.
  • De werkbeurt van ‘januari’ gaat niet door.
  • Heeft u een vraag of issue waar u het bestuur voor nodig heeft? Dit kan tijdelijk alleen ‘via mail’ of ’telefonisch’. Via 06 5371 6374 (Henk) of 06 5376 6083 (Jean).
  • HOUD MOED! Ondanks alles, moeten we de moed erin houden. Het bestuur wens een ieder een mooie kerst en een goed nieuw jaar. We blijven optimistisch en kijken uit naar een vrolijk en zonnig voorjaar om dan weer een nieuwe start in het groen gaan maken. We hopen dan ook weer allerlei activiteiten te kunnen organiseren en een sociaal verenigingsleven te kunnen starten.
  • De Nieuwjaarsbijeenkomst is afgelast vanwege de Corona-maatregelen.
  • Het verenigingsgebouw is gesloten en alle verenigingsactiviteiten zijn opgeschort.
  • Houdt u aan de geldende maatregelen.
  • Doorrijd vergunning tuinders Thurlede: lees hier het aangepaste beleid.
  • We wensen iedereen het allerbeste en wees voorzichtig!