Registratie als Geïnteresseerde in een volkstuin

Vul dit formulier in om u te registeren als geïnteresseerde voor een volkstuin.
Op dit moment hebben wij een wachtlijst. De wachtlijst bestaat uit aspirant leden. met deze leden hebben wij een intake gesprek gevoerd. Zodra wij weer ruimte hebben op de wachtlijst nemen wij (als u dit formulier heeft ingevuld en verstuurd) voor een intake gesprek contact met u op.

Naar mate wij huisjes van eigenaar laten wisselen wordt de wachtlijst aangevuld met nieuwe aspirant leden. Soms kan het best lang duren voordat u wat van ons verneemt. denk hierbij aan jaren in sommige gevallen.

1 keer per jaar in januari sturen wij een mail naar dit adres om te controleren of nog steeds geintresseerd ben in een tuin bij thurlede. In deze mail komt een keuze (ja of nee), mocht u niet reageren op deze mail gaan wij er vanuit dat u niet meer bent geintresseerd in een tuin bij Thurlede.

(u kunt zicht alleen registreren als geïnteresseerde als u in Schiedam of Vlaardingen woont)
Dit bedrag is indicatief, mocht er een huisje beschikbaar komen wat niet verkocht wordt gaan we personen waarvan we een bestedingsruimte weten direct aanschrijven.